- Katılım
- 9 May 2020
- Mesajlar
- 5,677
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 13,770
- Puan
- 113
Ben neden buyurmuyorum Zoe :nida Mesela bizde konuyu okumak için buyurabiliriz![]()
Noktammmmm konu seninnnnn :kk
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için lütfen foruma kayıt olun veya giriş yapın. Üyelik tamamen ücretsizdir ve sadece birkaç dakikanızı alır.
Ben neden buyurmuyorum Zoe :nida Mesela bizde konuyu okumak için buyurabiliriz![]()
Daha sonra bu yazınıza muhalefet olucam ? alıntım kalsın ?Kırılan kafesle kanatlar bize tek bir şeyi söyler:
Özgürlük
Ve özgürlük, bir çok şey belki de bir şeydir.
Mesela;
Resme sosyolojinin önemli bir konusu olan kadının toplumdaki yerinden bakarsanız; kadına sadece kadın olduğu için reva görülen geleneksel, toplumsal, ilkel bir kafesin kırılışını,
Başka bir toplumsal sorun olan medya ve algı üzerinden bakarsanız, gündemi istediği gibi belirleyen, doğru ve yanlışlarımızı şekillendiren, kullanıcılarını köleleştiren medyadan arınmayı,
Kişisel gelişim üzerinden bakarsanız, başarıya engel olan kaygılarımızla ördüğümüz duvarları kendimize güvenerek kırabileceğimizi,
Psikolojik açıdan bakarsanız, bastırdığımızı sandığımız bir çok durumun korku, saplantı, sapkınlık gibi isimlerle ortaya çıkması sonucu yaşanılan problemlerden bilinç altımızla iletişime geçerek kurtulabileceğimizi,
Tasavvufi açıdan bakarsanız, kulun insan-ı kamil olma yolunda ilerleyebilmesi için nefis terbiyesinden geçerek yanması, pişmesi ve hiç olması gerektiğini,
İslami açıdan bakarsanız, Cenab-ı Hakk'ın "Nefs-i mutmainne" diyerek seslendiği kullarına yaptığı cennet çağrısına icabet edebilmek için, günahlardan arınarak imanın huzuruna kavuşmak gerektiğini,
Islah Ekolünün açısından bakarsanız, gerçek özgürlüğün ancak adil şahit olmakla, Kuran-ı Kerim'i doğru bir şekilde okuyup, yaşayıp yaşatmakla, zulme ve zalime karşı izzetli bir direniş göstermekle, ölmeden ölerek gerçekleşebileceğini,
Görürsünüz.
Yani siz nereden, nerelerden bakıyorsunuz?
İşin ucunda özgürlük olsunda biz her pencereden bakmayı bilirizKırılan kafesle kanatlar bize tek bir şeyi söyler:
Özgürlük
Ve özgürlük, bir çok şey belki de bir şeydir.
Mesela;
Resme sosyolojinin önemli bir konusu olan kadının toplumdaki yerinden bakarsanız; kadına sadece kadın olduğu için reva görülen geleneksel, toplumsal, ilkel bir kafesin kırılışını,
Başka bir toplumsal sorun olan medya ve algı üzerinden bakarsanız, gündemi istediği gibi belirleyen, doğru ve yanlışlarımızı şekillendiren, kullanıcılarını köleleştiren medyadan arınmayı,
Kişisel gelişim üzerinden bakarsanız, başarıya engel olan kaygılarımızla ördüğümüz duvarları kendimize güvenerek kırabileceğimizi,
Psikolojik açıdan bakarsanız, bastırdığımızı sandığımız bir çok durumun korku, saplantı, sapkınlık gibi isimlerle ortaya çıkması sonucu yaşanılan problemlerden bilinç altımızla iletişime geçerek kurtulabileceğimizi,
Tasavvufi açıdan bakarsanız, kulun insan-ı kamil olma yolunda ilerleyebilmesi için nefis terbiyesinden geçerek yanması, pişmesi ve hiç olması gerektiğini,
İslami açıdan bakarsanız, Cenab-ı Hakk'ın "Nefs-i mutmainne" diyerek seslendiği kullarına yaptığı cennet çağrısına icabet edebilmek için, günahlardan arınarak imanın huzuruna kavuşmak gerektiğini,
Islah Ekolünün açısından bakarsanız, gerçek özgürlüğün ancak adil şahit olmakla, Kuran-ı Kerim'i doğru bir şekilde okuyup, yaşayıp yaşatmakla, zulme ve zalime karşı izzetli bir direniş göstermekle, ölmeden ölerek gerçekleşebileceğini,
Görürsünüz.
Yani siz nereden, nerelerden bakıyorsunuz?
Kırılan kafesle kanatlar bize tek bir şeyi söyler:
Özgürlük
Ve özgürlük, bir çok şey belki de bir şeydir.
Mesela;
Resme sosyolojinin önemli bir konusu olan kadının toplumdaki yerinden bakarsanız; kadına sadece kadın olduğu için reva görülen geleneksel, toplumsal, ilkel bir kafesin kırılışını,
Başka bir toplumsal sorun olan medya ve algı üzerinden bakarsanız, gündemi istediği gibi belirleyen, doğru ve yanlışlarımızı şekillendiren, kullanıcılarını köleleştiren medyadan arınmayı,
Kişisel gelişim üzerinden bakarsanız, başarıya engel olan kaygılarımızla ördüğümüz duvarları kendimize güvenerek kırabileceğimizi,
Psikolojik açıdan bakarsanız, bastırdığımızı sandığımız bir çok durumun korku, saplantı, sapkınlık gibi isimlerle ortaya çıkması sonucu yaşanılan problemlerden bilinç altımızla iletişime geçerek kurtulabileceğimizi,
Tasavvufi açıdan bakarsanız, kulun insan-ı kamil olma yolunda ilerleyebilmesi için nefis terbiyesinden geçerek yanması, pişmesi ve hiç olması gerektiğini,
İslami açıdan bakarsanız, Cenab-ı Hakk'ın "Nefs-i mutmainne" diyerek seslendiği kullarına yaptığı cennet çağrısına icabet edebilmek için, günahlardan arınarak imanın huzuruna kavuşmak gerektiğini,
Islah Ekolünün açısından bakarsanız, gerçek özgürlüğün ancak adil şahit olmakla, Kuran-ı Kerim'i doğru bir şekilde okuyup, yaşayıp yaşatmakla, zulme ve zalime karşı izzetli bir direniş göstermekle, ölmeden ölerek gerçekleşebileceğini,
Görürsünüz.
Yani siz nereden, nerelerden bakıyorsunuz?
Hocam yine doktürmuşsunuz![]()
Bekleriz.Daha sonra bu yazınıza muhalefet olucam ? alıntım kalsın ?
tasavvufi açıdan nasıl baktınız ?Bekleriz. ☺
bakış açın güzel.Burada asıl mesele kadın, kanat ve kafes değil. Sadece gördüğümüzü yorumlayacaksak zaten bu işi yapmamızın bir anlamı olmasa gerek. Resimde “özgürlük” fikri var ve özgürlüğe bir çok açıdan bakılabileceğini vurguladım. Yoksa bir cümle ile feminist bir slogan atıp geçebilirdim.
Farklı bir görünüm için alternatif header yapısını kolayca seçebilirsiniz.
Tam ekran ve dar ekran modları arasında geçiş yapın.
Izgara modu ile içerikleri kolayca inceleyin ve düzenli bir görünüm elde edin.
Arka plan görselleriyle içeriğinizi düzenli ve görsel olarak zengin bir şekilde görüntüleyin.
Yan paneli gizleyerek daha geniş bir çalışma alanı oluşturun.
Yan paneli sabitleyerek sürekli erişim sağlayın ve içeriğinizi kolayca yönetin.
Temanızın yanlarına box tarzı bir çerçeve ekleyebilir veya mevcut çerçeveyi kaldırabilirsiniz. 1300px üstü çözünürler için geçerlidir.
Köşe yuvarlama efektini açıp kapatarak görünümü dilediğiniz gibi özelleştirin.
Tarzınızı yansıtan rengi belirleyin ve estetik uyumu sağlayın.