Çocuklarına bizim kadar düşkün, yemeyip yediren, giymeyip giydiren bir toplumun, ne yapıp edip, YABANCI dille eğitimden vazgeçmesi HAYATİ bir meseledir.
Dil biliminden ZERRECE nasibini almış her akademisyen bilir ki;
çocukların kavrayış, düşünce ve yetenekleri, yaratıcılıkları, ANA dillerinin ses birimlerini, sözcüklerini, söz dizimini, kavramlarını içselleştirmesi ile direk ilgilidir.
Zihinsel gelişim bu Temel Örüntü üzerine gelişir.
ANA dilini iyi bilmeyenin hiç bir yabancı dili de İYİ bilemeyeceği açıktır.
Bilmiyorum Türk bir öğretmenin, Türk Öğrencilere İngilizce konuşarak Matematik, fizik ya da edebiyat öğretmeye çalışmasına şahit oldunuz mu: TAM bir kara mizahtır.
Alev Alatlı, Ben Böyle Düşünüyorum Demekle Olmaz/ Safsata Kılavuzu, s:51
Ben şahit oldum
Öğretmen anlatabileceğinin ÇOOOK azını anlatır
öğrenci Anlayabileceğini ÇOOOK azını anlar
Çok AHMAKÇA berbat bir şeydir...
Çocukları AHMAKLAŞTIRMADA oldukça iyi bir yöntemdir
Ahmet Hakan Çakıcı
Dil biliminden ZERRECE nasibini almış her akademisyen bilir ki;
çocukların kavrayış, düşünce ve yetenekleri, yaratıcılıkları, ANA dillerinin ses birimlerini, sözcüklerini, söz dizimini, kavramlarını içselleştirmesi ile direk ilgilidir.
Zihinsel gelişim bu Temel Örüntü üzerine gelişir.
ANA dilini iyi bilmeyenin hiç bir yabancı dili de İYİ bilemeyeceği açıktır.
Bilmiyorum Türk bir öğretmenin, Türk Öğrencilere İngilizce konuşarak Matematik, fizik ya da edebiyat öğretmeye çalışmasına şahit oldunuz mu: TAM bir kara mizahtır.
Alev Alatlı, Ben Böyle Düşünüyorum Demekle Olmaz/ Safsata Kılavuzu, s:51
Ben şahit oldum
Öğretmen anlatabileceğinin ÇOOOK azını anlatır
öğrenci Anlayabileceğini ÇOOOK azını anlar
Çok AHMAKÇA berbat bir şeydir...
Çocukları AHMAKLAŞTIRMADA oldukça iyi bir yöntemdir
Ahmet Hakan Çakıcı
