ZARiP
FK Meteorolog
- Katılım
- 5 May 2020
- Mesajlar
- 8,544
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 20,889
- Puanları
- 113
Migros, 6 hafta boyunca sürecek ve League of Legends, FIFA, Valorant, Zula gibi oyunların yer alacağı e-spor turnuvalarının düzenlendiği platformunu yayınladı. Turnuvada dört farklı dalda toplamda 25.000 TL değerinde Money ödülü dağıtılacak.
Türkiye’nin en büyük marketler zinciri markalarından Migros, toplamda 25.000 TL değerinde Money ödülü dağıtacağı e-spor turnuva platformunu
13 Ağustos’ta ilk turnuva serilerine başlayan Migros, 17 - 20 Eylül tarihleri arasındaki finallere kadar bir aydan uzun bir etkinlik düzenleyecek. E-spor severlerin en beğendikleri oyunlar arasında yer alan League of Legends, FIFA, Valorant, Zula gibi oyunların yer aldığı turnuva, 6 hafta boyunca sürecek ve haftanın birincileri 5000 money kazanacak.
Dört farklı dalda toplamda 25.000 TL değerinde Money ödülü dağıtacak Migros, bu etkinlikle beraber Türkiye’nin 81 ilinde bulunan Migros mağazalarında da oyunların kodlarına erişim imkanı sunuyor. E-spor Kulüpler Birliği’nin ilk resmi sponsoru olan ünlü marketler zinciri, daha önceki çalışmalarıyla da Türkiye’deki e-spor çalışmalarına destek vermişti.
Migros Espor uzun vadeli bir platform olacak
Uzun süreli bir turnuvayla karşımıza çıkan Migros, bu etkinlikle gençlere “Migros Hemen” hizmetini ve mağazalarda bulunan dijital oyun kodlarını tanıtmış olacak. Migros’un bu platformu bir reklam aracı olarak kullanmasının yanında bizzat platformun kendisinden de gelir üretme planları yaptığı biliniyor. Şirketin açıklamasına göre Migros Espor, Migros Medya ve Data Ekosisteminin yeni noktası olacak. Şirketin bu platformu sadece tek bir etkinlik için değil uzun vadeli olarak kullanma planları için yayınladığını söyleyebiliriz.
14,5 milyon aktif Money Kart kullanıcı sayesinde son derece güçlü oluşumlar olan Migros Medya ve Data Ekosistemi, Sosyal Medya Kanalları, Migrostv, İyi Gelecek Elçileri Kadın Platformu, mağaza içi reklam alanları, Migros mobil app ve Migros Sanal Market gibi pek çok girişimi tek bir çatı altında topluyor. Bu girişimlere şimdi de Migros Espor da eklendi.
Türkiye’nin en büyük marketler zinciri markalarından Migros, toplamda 25.000 TL değerinde Money ödülü dağıtacağı e-spor turnuva platformunu
Ziyaretçiler için gizlenmiş link, görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Dört farklı dalda toplamda 25.000 TL değerinde Money ödülü dağıtacak Migros, bu etkinlikle beraber Türkiye’nin 81 ilinde bulunan Migros mağazalarında da oyunların kodlarına erişim imkanı sunuyor. E-spor Kulüpler Birliği’nin ilk resmi sponsoru olan ünlü marketler zinciri, daha önceki çalışmalarıyla da Türkiye’deki e-spor çalışmalarına destek vermişti.
Migros Espor uzun vadeli bir platform olacak
Uzun süreli bir turnuvayla karşımıza çıkan Migros, bu etkinlikle gençlere “Migros Hemen” hizmetini ve mağazalarda bulunan dijital oyun kodlarını tanıtmış olacak. Migros’un bu platformu bir reklam aracı olarak kullanmasının yanında bizzat platformun kendisinden de gelir üretme planları yaptığı biliniyor. Şirketin açıklamasına göre Migros Espor, Migros Medya ve Data Ekosisteminin yeni noktası olacak. Şirketin bu platformu sadece tek bir etkinlik için değil uzun vadeli olarak kullanma planları için yayınladığını söyleyebiliriz.
14,5 milyon aktif Money Kart kullanıcı sayesinde son derece güçlü oluşumlar olan Migros Medya ve Data Ekosistemi, Sosyal Medya Kanalları, Migrostv, İyi Gelecek Elçileri Kadın Platformu, mağaza içi reklam alanları, Migros mobil app ve Migros Sanal Market gibi pek çok girişimi tek bir çatı altında topluyor. Bu girişimlere şimdi de Migros Espor da eklendi.